خرید Autodesk Alias Products 2012 64bit طراحی با
نوشته شده توسط : mohammad

Autodesk Alias Products 2012 64bit طراحی با


خرید Autodesk Alias Products 2012 64bit طراحی با


دسته نرم افزار کاربردی زیردسته مکانیک

اتودسک طراحی محصولات ساختگی ، دست ساخته Autodesk Alias Products 2012 نسخه 64 بیتی شامل 3 لوح فشرده سه نرم افزار در نسخه 64 بیتی .
مجمموعه نرم افزارهای طراحی صنعتی وسایل و تجهیزات دست ساخته ، ساختگی اتودسک شامل سه نرم افزار طرحی صنعتی ، پوسته و بدنه ، طراحی خودرو می شود . Autodesk Alias Design 2012 , Autodesk Alias Surface 2012 , and Autodesk Alias Automotive 2012 که هر یک برای طراحی دست ساخته های بشر قبل از تولید و طراحی صنعتی ساخت و تولید صنعتی آن بکار می رود. یکی از بهترین خصوصیات این نرم افزار داشتن الگو های آماده و اشکال آماده است ، مانند چرخ ها و یا چند ضلعی ها و..مواردی مانند :
نمایش کلی و مفهومی طرح ، کامل نمودن طرح اولیه ؛شامل ابزارهای طراحی اولیه ، امکانات توضیح و نمایش تصویری ، ویرایش عکس و تصاویر آن
مدل نمودن یک طرح به سرعت وبسیار آسان ، بهبود ، ارزیابی و توسعه طراحی نمایشی و مفهومی یک محصول تولیدی برای ساخت و تولید
ابزارهای طراحی یک محصول تولیدی بر اساس نظرات ، توقعات و علاقه مندی های مشتری و کشش و تقاضای بازار مصرف ، ابزاری برای ساخت مشخص متشابه و مانند طراحی و دوخت یک خیاط برای مشتری در کاربرد طراحی و تولید صنعتی محصولات .
دقت بالا و ظریف ، موشکافی طراحی پوسته و بدنه یک محصول ، ایجاد روکش رویه و بدنه پوسته در بالاترین کیفیت برای محصول به طوری که می توان گفت این نرم افزار و ابزارهای آن در رتبه اول قرار دارد .
تغییرات و ساخت به روش مهندسی معکوس ، ابتدا یک طرح از ساخته شده ایجاد و سپس به روش معکوس ساخت حقیقی آن آغاز می شود . همانطور که یک محصول تولید و از آن فیلم و عکس دیجیتال تهیه می شود می توان به روش عکس آن را طراحی و تصویر نموده سپس به روش مهندسی معکوس مدل و تولید فیزیکی آن را به وجود آورد .
ویزولیشن یا نمایش و تجسم یک محصول و اطلاع رسانی مطلوب و توسعه یافته آن برای همفکری در تغییرات ، بهینه سازی و ساخت و تولید یک محصول با جذب علاقه مندان و سرمایه گذاران و..
قابلیت تبادل اطلاعات و طراحی ها با دیگر نرم افزارها برای برگردان ، مهندسی معکوس این تصاویر طراحی به طراحی صنعتی و.. به عنوان مثال قابل تبادل و استفاده در نرم افزار اتوکد مخترع و مبتکرInventor 3D و اتوکد مکانیک AutoCAD Mechanical و.. می باشد .





درباره ، توضیح کامل اتودسک آلیاس Autodesk Alias Products 2012
اتودسک طراحی دست ساخته ها ، مجموعه نرم افزارهای طراحی صنعتی مفهومی برای توضیح و نمایش قابل درک و فهم تصویری یک محصول است ، ابزاری فنی و تکنیکی برای مدل نمودن ، طراحی بدنه و رویه یک محصول ، مهندسی معکوس ، نمایش و تصویر نمودن یک محصول برای همفکری و همکاری بین مهندسین و عوامل ساخت وتولید صعتی یک محصول بکار می رود.شامل مجموعه سه نرم افزار Autodesk Alias Design و Autodesk Alias Surface و Autodesk Alias Automotive، طراحی اولیه ، طراحی بدنه و درنهایت طراحی یک خودرو ، وسیله نقلیه متحرک می باشد .
اتودسک طراحی اولیه Autodesk Alias Design 2012 ؛ ابزاری نرم افزاری برای طراحی های صنعتی ، نمایش و بهینه سازی و توسعه یک طرح یا محصول قبل از تولید آن به صورت سه بعدی ، تصویر نمودن و تجسم آن ، و..تهیه شده ای است .
اتودسک طراحی بدنه خودرو و دیگر دست ساخته ها Autodesk Alias Surface 2012 ابزاری بسیار پیشرفته و تکنیکی ، با روش ها ی سازماندهی شده که تمام نیاز های طراحان صنعتی را برای ایجاد ، توسعه و بهبود طراحی بدنه ، رویه روکش یا پوسته یک طراحی یا یک محصول مانند بدنه خودرو یا بدنه یک دستگاه الکتریکی را در خود جمع آوری نموده و قابلیت ها و توانایی های فوق العاده ای در این زمینه طراحی بدنه دارد . می توان طراحی بدنه و رویه یک محصول یا خودر را به بهترین صورت درجه یک برای مشتری ارائه داد .
اتودسک طراحی صنعتی خودرو ؛ Autodesk Alias Automotive 2012 نرم افزاری است که شامل تمام ابزارهای تصویر نمودن دو نرم افزار طراحی محصول و طراحی بدنه در نمایش مجسم و یه بعدی یک محصول داشته و برای به تصویر کشیدن و نمایش یک خودرو ، حرکت و کارکرد آن برای آنالیز و تجزیه تحلیل ، بهبود آن استفاده می شود . در کل ابزاری برای ساخت یک طرح قابل حرکت و تصویری یک خودرو می باشد .


قابلیت ها و امکانات نرم افزار های طراحی الیاس اتودسک : Autodesk Alias Products 2012
قابلیت های نسخه جدید Autodesk Alias Surface 2012 شامل :
مدل نمودن بسیار پیشرفته با جزئیات بیشتر ، توضیحات تکمیلی و اطلاعات کامل
نمایش بهتر و پیشرفته تر اجزاء و قطعات ، قسمت های مختلف برای ساخت و تولید یک محصول
نمایش تصویری پیشرفته و بهبود یافته سه بعدی تصویر ثابت و متحرک از طراحی مفهومی صنعتی یک محصول
همکاری نزدیک ، همجوشی با اتودسک اینونتور یا اتوکد مخترع Inventor با ابزار ارتباط و اتصال Inventor Fusion
شامل کتابخانه sketching Book طراحی های آماده ، نقش ها و طرح های لازم و برخی اشکال و .. برای سریع تر شدن طراحی و تصویر نمودن

ابزارهای گذشته ، بهبود و توسعه یافته2012 Autodesk Alias Products
نمایش و مجسم نمودن مفهومی و واضح طرح 3
ابزارهای کامل طراحی اولیه Sketching و تصویر سازی و ویرایش آن Illustration
قابلیت های بیشتر ویرایش و تعمیر ، بهبود با کمک نرم افزار ، خودکار مدل های ایجاد شده
طراحی قالب ها و پوسته های دینامیک و پویا ، پارامتری وابسته ، با دیگر ابعاد و قیود موازی و قائم هماهنگ می شود .
تکینیک ها و روش های پیشرفته ایجاد و طراحی بدنه ، پوسته ها 6
دقت بیشتر و بهتر طراحی پوسته در ابعاد و محل اتصالات و..
ایجاد خودکار به کمک نرم افزار پوسته و بدنه مدل های طراحی شده صنعتی و ویرایش خودکار معایب آن
خلق و ایجاد پوسته ها و بدنه پیشرفته و توسعه یافته با کیفیت بالای تصویری
قابلیت بررسی و بازبینی جریان کاری ، مراحل و قدم های طراحی ، مرحله های ساخت طرح
بهینه سازی تصویرهای و طرح های هندسی ،ابعاد هندسی طرح ، چند ضلعی ها و..
ایجاد یک طرح برجسته ، تجسم و مدل نمودن سه بعدی 3D بسیار عالی
ارتباط و سازگاری با دیگر نرم افزارهای طراحی صنعتی 4
مجسم نمودن ویزولیشن فعال و لحظه ای طرح برای نمایش و عرضه
هماهنگ سازی های ورودی طرح برای انواع طراحی های برنامه های دیگر خوانواده اتودسک اتوکد
ابزارهای زیر نویس و پانویس و یادداشت گذاری در کنار طرح و قست های آن
تبادل اطلاعات و مدیریت تغییرات و اطلاع رسانی آن به شکلی بهتر و سریع تر


سیستم مورد نیاز استفاده از نرم افزار های مجموعه2012 Autodesk Alias Products
انواع ویندوز 32 و 64 بیتی ایکس پی ، سون ، ویستا ، 7 ، XP SP3 , XP 64Edition SP2 , Vista SP2 , Seven SP1 ، Apple® Mac OS® X 10.6.2 or greaterتنها بر روی ویندوزهای مجانی خانگی نسخه های Home Edition نصب نمی گردد . می توانید با تغییر سیستم عامل ویندوز و به روز رسانی توان سیستم خود را افزایش دهید .
پردازنده حداقل 2.0 گیگاهرتز سرعت CPU 2.0 GHz تک هسته ای بیش از 2.4 گیگاهرتز و دو هسته ای معادل بیش از 1.8 گیگا هرتز Dual Core
رم یا حافظه جانبی بیش از 2.0 گیگابایت ، به دلیل پیچیده بودن و تعداد زیاد پارامترهای طراحی برای حداکثر استفاده در طراحی های بزرگ و سنگین بهتر است از 4 گیگابایت رم استفاده شود .Minimum 2.0 GB RAM , Maximum 4.0 GB RAM
4.5 گیگابایت فضای خالی برای نصب برنامه بر روی هارد دیسک
کارت گرافیک خوب رنگ حقیقی و سه بعدی ساز Supported NVIDIA® or ATI graphics card with a minimum of 256 MB dedicated texture memory به دلیل آنکه طراحی های این برنامه نیاز به شبیه سازی و تحلیل آنالیز به مانند برنامه MoldFlow و یا طراحی کیفیت بالای استودیو مکس ندارد کلرت گرافیک 256 مگابایتی کاملاً نیاز این نرم افزار را تامین می کند . سه بعدی ساز آن می بایست OpenGL® 2.0 را به صورت کامل پشتیبانی کند. در صورت استفاده از طراحی های پرحجم ، با ظرافت بالا ، ترکیب تعداد بسیار از قطعه شکل و خصوصا پوسته های غیر هندسه و پیشرفته حتما از رم بالا و کارت گرافیک بیش از 512 ایتفاده کنید .
بر نامه .NET 4.0 framework برای مدیریت حافظه و هارد دیسک ؛ موثر در افزایش سرعت و کارایی برنامه ، همچنین موس مخصوص طراحی 3 کلید و بهتر 5 کلید پیشنهاد شده است .

نام محصول : Autodesk Alias Products 2012 64bit
حجم و تعداد: 3 DVD کپی و رایت بر روی بهترین انواع DVD
توضیح : سیستم نرم افزاری و سخت افزاری مورد نیاز این نرم افزار کاملا توضیح داده شده است ، همچنین روش افزایش توانایی سیستم برای استفاده از این نرم افزاربیان شده است ، نرم افزار یا سیستم سخت افزارکامپیوتر خود را با بررسی و هماهنگ با هم تهیه نمایید. این نرم افزار به تنهایی کارایی و عملکرد خوبی دارد و می تواند از نقشه ها و طراحی های دیگر نرم افزارهای اتودسک استفاده کند ولی کاربرد آن محدود نبوده و بهتر است از آن در کنار Autodesk Inventor استفاده گردد .

فروشنده: کاسپین1

قیمت: 12,000 تومان

درصد :11

خرید Autodesk Alias Products 2012 64bit طراحی با



خرید آموزش زبان -مجموعه آموزشی زبان عربی Tell me More ARABIC
خرید کنفرانس بین المللی بازاریابی (۳DVD)
خرید دستبند مزجان و هماتیت
خرید (Usb Hub) یو.اس.بی هاب مدل آینه ای




:: برچسب‌ها: خرید , Autodesk , Alias , Products , bit , طراحی , با ,
:: بازدید از این مطلب : 118
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 23 ارديبهشت 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: